Vyhledávání ↓ Vyhledávání ↑

Prezentace

  • Profi fotky – nakupujeme očima, a to, jak na nás fotky působí, rozhodne, zda prohlídku absolvovat, či nikoliv.
  • Skvělé texty a přesné informace
  • PENB – (Průkaz energetické náročnosti budovy), je to dokument, přiřazující budovu do příslušné třídy energetické náročnosti stejně jako např. energetický štítek u spotřebičů. Dle novely zákona je třeba od roku 2013 při prodeji rodinného domu či jiné budovy dodat kupujícímu vypracovaný PENB.  Také vznikla zákonná povinnost tento štítek přiložit i ke každé inzerci, ve které majitel nebo jím pověřená osoba inzeruje prodej budovy.
  • Půdorysy – Jsou velmi důležité pro zájemce o představě prostoru.
  • 3D scan nemovitosti – nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti, zájemci si nemovitost prohlíží online a pak jdou tzv. „na jistotu“ a domů Vám už přichází skuteční zájemci.
  • Home staging – [houm stejdžing] je příprava nemovitosti na prodej nebo pronájem a její profesionální prezentace na realitním trhu. Cílem je zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potenciálních zájemců především sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení atd.
  • Virtuální home staging – vybydlená místnost s holými stěnami vyžaduje často velkou dávku představivosti. Takové nemovitosti pak často v inzerci působí nevábně a mohou některé zájemce i odradit hned u prohlížení fotek. Věřte, že zašedlé fotky, nebo stará sedačka po babičce Vaší nemovitosti na kráse nepřidají. Proto při virtuálním home stagingu prostor zaplníme vhodným nábytkem, navrhne barevné kombinace, a nakonec vše podtrhneme zajímavými doplňky. Z prázdného, neútulného prostoru se tak najednou stane designově zařízená místnost, která zaujme hned na první pohled. 
  • Video prohlídka – Nemovitost s video prohlídkou má více než o 400 % zobrazení v porovnání s jinými nabídkami. To znamená, že si inzerát prohlídne více lidí, čímž diametrálně stoupá šance na rychlejší objevení toho správného kupce. 
  • Letecké fotografie a video dronem – potenciální zájemce si díky snímkům a videa z dronu udělá ucelenější představu o nemovitosti a jejím okolí z ptačí perspektivy.
  • Správné nastavení ceny a výpočet dle cenové mapy – Každá prodávaná nemovitost je nejvíce přitažlivá na počátku prodeje, kdy je na trhu nová a neokoukaná. Správně nastavení ceny hned na samém počátku prodeje znamená rozdíl mezi rychlým a výhodným prodejem nebo dlouhým trápením a zbytečným vytvářením slevy. Je logické, že každý prodávající touží prodat svou nemovitost za nejvyšší možnou částku, ale špatně nastavenou cenou odradí obrovské množství zájemců. Nastavení příliš vysoké ceny totiž znamená, že najít kupce bude komplikovanější a zdlouhavější a třeba i nemožné. Jakmile je nemovitost v nabídce již delší dobu, první, co zájemce zajímá je důvod, proč za takovou dobu nikdo nemovitost ještě nekoupil. V tu chvíli už jen těžko někoho přesvědčíte o unikátnosti své nemovitost. A až se rozhodnete cenu nemovitosti snížit a uchýlíte se ke slevě, začnou opět potenciální zájemci přemýšlet nad tím, proč se byt či dům ještě neprodal. Jsou problémoví sousedé? Je špatný technický stav? Nebo jaký je důvod, proč se nemovitost prodává již několik měsíců a teď ještě se slevou? To, že šlo jen o špatně nastavenou počáteční cenu při prodeji, je velmi složité vysvětlit. O stokrát přebrané zboží jednoduše nemá nikdo valný zájem.